Hétfő - Vasárnap: 00h - 24h

Lokalizáció:

SKY OFFICE applikáció

SKY OFFICE applikáció

Lehetővé teszi a beszerzést, eladást, leltárt, az eladók megnevezését, különböző kódrendszerek létrehozását, az asztaltérkép megrajzolását és az eladás követését korlátlan számú jelentés létrehozásánval. Korlátlan számú telepítésre ad lehetőséget. A SKY OFFICE applikáció a felhő szerverrel van összekötettésben így internet nélkül nem működik.

PRÓBÁLJÁK KI INGYENESEN

SKY OFFICE APPLIKÁCIÓ

A Sky OFFICE applikáció a SKY POS, SKY TABLET és SKY touch applikációk menedzselését teszi lehetővé.

Lehetővé teszi a beszerzést, eladást, leltárt, az eladók megnevezését, különböző kódrendszerek létrehozását, az asztaltérkép megrajzolását és az eladás követését korlátlan számú jelentés létrehozásánval. Korlátlan számú telepítésre ad lehetőséget (otthon, könyvelőnél, irodában).

A SKY OFFICE applikáció a felhő szerverrel van összekötettésben így internet nélkül nem működik.

A SKY OFFICE fut Windows 7, Windows 8, Windows 10, macOS X i macOS Sierra platformokon.

A SKY OFFICE APPLIKÁCIÓ VIDEÓ PREZENTÁCIÓJA

SKY OFFICE APPLIKÁCIÓ FUNKCIÓI:

  • Több üzleti egység menedzselése egyetlen felületen keresztül
  • Az árú illetve anyag fogadása, visszaküldése, leírása, és átvitele
  • Megrendelések a beszállítóknak
  • Leltározás a termékek súlya alapján digitális mérleg segítségével
  • A termékek és termék csoportok meghatározása
  • Az termékek árának rendezése
  • Bérletek (az időtartam megállapítása egységenként)
  • Receptúrák és összetevők meghatározása
  • Automatikus termelés az eladási mutatók alapján
  • A forgalom és a fogyasztás kiszámítása az összetevők utólagos változásai alapján
  • Árjegyzék, fizetési mód, vonalkódok meghatározása
  • Asztaltértképek megrajzolása
  • A beszállítók, a vásárlók, a törzsvendégek és ügyfelek kódjainak létrehozása
  • Időszakonkénti számlázás
  • A termékfogyás, termékeladás megtekintése, minimumok meghatározása
  • Kézi fogyasztás keterinhez és svédasztalhoz
  • Kezelők és jogosultságaik nyilvántartása
  • A kezelők munkaidejének kiszámolása
  • Táblázatos és ábrás jelentések készítése excel vagy pdf formátumban
  • Táblázatos és ábrás jelentések készítése különböző szűrők segítségével minden pillanatban
  • Minden POS nyomtatóval működik (USB, LAN, WIFI)
  • Hozzácsatolás a könyvelő programhoz
  • Automatikus frissítése lehetősége az applikáció inditásakor

Feliratkozás esetén lehetősége van ingyenesen kipróbálni a SKY POS-ot!

A regisztrálást követően elküldjük Önnek az összes szükséges utasítást a megadott e-mail címre.

Iratkozzon fel és kipróbálhatja a Sky POS ingyen
FELIRATKOZÁS A HÍRLEVÉLRE

A hírlevélre történő feliratkozással elfogadja a használati feltételek
SKY POS weboldal használati feltételeit.